11 April 2011

Seminggu...

Hari ini 11 April 2011
genap seminggu aku dah kerja (part time)
dan dalam tempoh tu macam-macam jenis orang aku dah jumpa -_-'
(macam tak percaya pun ada)
banyak benda jugaklah aku belajar
yang paling penting,
hari ke-5 aku dah bukak kaunter (keja cashier)

antara kes yang aku jumpa:-
1. customer pelanggan yang xtau nak cakap bhsa kebngsaan (org tua, biasa la)
2. ruangan gosip (tempat keja, faham2 je la)
3. penjimat $$$ (hari2 balik rumah : p )

dan;

konklusinya :)
1. nasib baik den faham la jugak bhsa asing ni..:p
2. angp je xpenh dgr +_+ (blh x)
3. tp leps tu bzir gk (shopping : D )

yang paling penting; 
dari dulu berazam nak update hari2 tentang keja (sebab memang best bak diari) tp...
angan-angan je la... *_*

sebaliknya -)
tak salahkan lau pasang impian hari2... : X

3 comments:

  1. hahaha... bkak "bisnes" molek la yer...

    ReplyDelete
  2. acha: ak keja cashier je, kt the store...

    ain: hehe, thnks syg...:D

    ReplyDelete

Thanks for your comment, I appreciate it...